Nieuwe website en live chat voor Blue Wave

Blogs -

Blue Wave, de totaalleverancier van reinigingssystemen, hygiëneconcepten en hotel supplies uit Zutphen, lanceert vandaag haar nieuwe website en online chat. De website sluit aan bij de missie en ambitie van Blue Wave en fungeert als advieskanaal voor de Facilitair Manager.

Feel the Expertise
Het delen van kennis en het ontvangen van advies staat centraal op de nieuwe website van Blue Wave. ‘De kennis van onze medewerkers voegt waarde toe aan het facilitaire proces bij opdrachtgevers. Onze kijk op innovaties en de kennis over producten en branches helpt opdrachtgevers bij het maken van facilitaire aankopen en het vergemakkelijken van processen. We zijn dan ook benieuwd wat onze opdrachtgevers van de website vinden. Ik nodig iedereen uit om op social media de hashtag #FeelTheExpertise te gebruiken en ons feedback te geven’, aldus Ferry van Sluijters, Directeur Blue Wave.

Vergroten van Customer Service
Naast de nieuwe uitstraling is de online chat een waardevolle toevoeging voor bezoekers van de website. Patrick Veldema, Sales & Marketing Manager Blue Wave legt uit: ‘We willen onze opdrachtgevers op verschillende manieren service bieden. De online chat is daar een mooi voorbeeld van. Wanneer men een vraag heeft over een product of bestelling, kan direct een conversatie worden gestart. Optimale ontzorging op een laagdrempelige manier.’

Deel deze pagina
+