Het Pay Per Room Concept

Wilt u als hotelier graag meer inzicht in het verbruik en de kosten van uw guest supplies? Verlangt u bovendien naar ontzorging op het gebied van levering, facturatie en onderhoud binnen uw organisatie? Ontdek dan ons Pay Per Room concept, waarbij we u optimaal ontzorgen door het leveren van alle guest supplies voor een vaste prijs per kamer per nacht, alléén als deze bezet is!

Met Pay Per Room kiest u voor maximale ontzorging door automatisch periodieke levering van benodigde supplies

100%
Flexibel concept

Geen investeringskosten

Facturatie vindt plaats per maand

Hoe werkt het?

Met Pay Per Room spelen we in op de groeiende behoefte naar flexibilisering. Waar u voorheen gebruik maakte van eigen bevoorrading, krijgt u nu de mogelijkheid om guest supplies af te nemen voor een vaste prijs per kamer. We ontzorgen u doordat we een nauwkeurige begeleiding van het inkoopproces kunnen bieden, periodieke levering uit eigen magazijn en kostenbesparend. Aan de hand van de bezetting factureren we op maandbasis, wel zo overzichtelijk en transparant. In dit filmpje leggen we uit hoe het concept werkt.

Criteria voor de prijsberekening
  • Inclusief of exclusief dispensers

  • Comfort of Premium lijn

  • Aantal hotelkamers

  • Bezettingsgraad

De trend Betalen Naar Verbruik

De trend om te betalen voor wat je afneemt, zien we steeds meer toenemen. Ook in de facilitaire branche is een toenemende vraag ontstaan naar dergelijke modellen waarbij de gebruiker of opdrachtgever puur en alleen betaalt voor wat hij gebruikt ‘as a service’.

Naar de trend

Overzichtelijk & Transparant

Optimaal inzicht in uw wekelijkse verbruik en kosten door periodieke rapportages

Benchmark met andere hotels en organisaties om uw prestaties te optimaliseren

 

Kostenbesparing

Geen investeringskosten in de voorraad van supplies | kosten fluctueren mee met de bezettingsgraad.

Geen investeringskosten ten aanzien van dispensers en montage.

 

Facturatie

Facturatie op basis van het aantal bezette kamers | betaling achteraf in plaats van vooraf | geen na facturatie.

Facturatie vindt plaats per maand | minder administratieve druk.

 

Onderhoud

Jaarlijkse controle van dispensers.

Inclusief jaarlijkse vervanging toiletborstelkop voor optimale hygiëne.

 

Levering

Maximale ontzorging door automatisch periodieke levering van benodigde supplies

“Aan de hand van het aantal bezette kamers ontvangen we facturen op maandbasis, wel zo overzichtelijk en transparant. Zo weet ik zeker dat ik alleen betaal wat er verbruikt is”

100% in control

Eenvoudige implementatie

"Facility Trade Group begrijpt onze complexe organisatie en sluit hierbij aan met hun innovatieve oplossingen en duurzame producten."

Rob van Gerven, Contract- en leveranciersmanager Universiteit Utrecht
+