Het pay per user concept

Wilt u graag meer inzicht in het verbruik en de kosten van uw sanitaire voorzieningen? Verlangt u bovendien naar ontzorging op het gebied van levering, facturatie en onderhoud binnen uw organisatie? Ontdek dan ons Pay Per User concept, waarbij we u optimaal ontzorgen door het leveren van sanitaire supplies voor een vaste prijs per (fulltime) gebruiker! Met ons unieke concept Pay Per User bieden we optimale flexibiliteit in diverse branches. Of u nu een horeca onderneming runt of facilitair verantwoordelijk bent in een kantooromgeving, zorginstelling of school, vanaf nu is het mogelijk om voor een vaste prijs per gebruiker te betalen.

Met Pay Per User spelen we in op de groeiende behoefte naar flexibilisering.

100%
Flexibel concept

Optimaal inzicht in uw wekelijkse verbruik

Geen investeringskosten voor dispensers en montage

Hoe werkt het?

Met ons Pay Per User concept spelen we in op de groeiende behoefte naar flexibilisering. Waar u voorheen gebruik maakte van eigen bevoorrading, krijgt u nu de mogelijkheid om sanitaire supplies af te nemen voor een vaste prijs per gebruiker. We ontzorgen u doordat we een nauwkeurige begeleiding van het inkoopproces kunnen bieden, periodieke levering uit eigen magazijn en kostenbesparend. Aan de hand van het aantal gebruikers factureren we op maandbasis, wel zo overzichtelijk en transparant. In dit filmpje leggen we uit hoe het concept werkt. 

Criteria voor de prijsberekening
  • Type organisatie

  • Aantal medewerkers

  • Aantal bezoekers

  • Gemiddelde verblijfsduur bezoeker

  • Aantal toiletgroepen

  • Aantal herentoiletten

  • Aantal damestoiletten

Pakketkeuze en trend

Wij bieden ons Pay Per User concept aan in een drie, vier of vijf sterren pakket. Daarnaast verzorgen wij nog het vijf sterren pakket plus, waarbij een volledige duurzame oplossing wordt ingezet. Het pakket wordt samengesteld op basis van uw wensen en behoeften én die van uw gasten of medewerkers.

 

De trend om te betalen voor wat je afneemt, zien we steeds meer toenemen. Ook in de facilitaire branche is een toenemende vraag ontstaan naar dergelijke modellen waarbij de gebruiker of opdrachtgever puur en alleen betaalt voor wat hij gebruikt ‘as a service’.

 

Lees meer over de trend

Uw voordelen

Overzichtelijk & Transparant

Optimaal inzicht in uw wekelijkse verbruik en kosten door periodieke rapportages
Benchmark met andere organisaties om uw prestaties te optimaliseren

 

Kostenbesparing

Geen investeringskosten in de voorraad van supplies | kosten fluctueren mee met de bezettingsgraad.
Geen investeringskosten ten aanzien van dispensers en montage.

 

Facturatie

Facturatie op basis van de afname | betaling achteraf in plaats van vooraf | geen na facturatie.
Facturatie vindt plaats per maand | minder administratieve druk.

 

Onderhoud

Jaarlijkse controle van dispensers.
Inclusief jaarlijkse vervanging toiletborstelkop voor optimale hygiëne.

 

Levering

Maximale ontzorging door automatisch periodieke levering van benodigde supplies

“Aan de hand van het aantal gebruikers ontvangen we facturen op maandbasis, wel zo overzichtelijk en transparant. Zo weet ik zeker dat ik alleen betaal wat ik verbruik”

100% in control

Eenvoudige implementatie 

"Facility Trade Group begrijpt onze complexe organisatie en sluit hierbij aan met hun innovatieve oplossingen en duurzame producten."

Rob van Gerven, Contract- en leveranciersmanager Universiteit Utrecht
+