Accountbeheer
Heeft u een vraag over een factuur? Neem dan gerust contact op met onze Finance afdeling via debiteuren@ftgroup.nl of bel naar 088-5054666.
Als u bent ingelogd op uw account in de webshop, kunt u eenvoudig uw facturen inzien door te klikken op het kopje “Mijn Facturen”.
Als u bent ingelogd op uw account in de webshop, kunt u eenvoudig uw bestelhistorie inzien door te klikken op het kopje “Mijn Orderhistorie”.
Het toevoegen van meerdere adressen aan uw account kunt u helaas niet zelf doen. Hiervoor kunt u contact opnemen met onze Service & Support afdeling. U kunt ons bereiken via info@ftgroup.nl of bel naar 088-5054666.
Wilt u uw accountgegevens aanpassen? Helaas kunt u dit niet zelf doen. Voor het aanpassen van accountgegevens kunt u contact opnemen met onze Service & Support afdeling via info@ftgroup.nl of bel naar 088-5054666.
Het aanmaken van een account heeft vele voordelen. Zo kunt u niet alleen eenvoudig uw bestellingen bij ons plaatsen, maar heeft u ook een overzicht van al uw (bestel)gegevens op één centrale plek.
Ja, om bij ons een bestelling te kunnen plaatsen, moet u eerst een account hebben. U kunt deze aanvragen door te klikken op “Vraag een account aan” op de inlogpagina van de webshop. Lukt dit niet? Neem dan gerust contact op met onze Service & Support afdeling via info@ftgroup.nl of bel naar 088-5054666.
U kunt eenvoudig een account aanmaken door te klikken op “Vraag een account aan” op de inlogpagina van de webshop. Lukt dit niet? Neem dan gerust contact op met onze Service & Support afdeling via info@ftgroup.nl of bel naar 088-5054666.
U kunt inloggen op de webshop als volgt: Ga eerst naar de webshop door te klikken op het oranje winkelwagenicoon rechtsboven in uw scherm. Hierdoor wordt een nieuw tabblad geopend met de webshop. Vervolgens kunt u inloggen door te klikken op het oranje poppetje-icoon rechtsboven in het scherm.
Lukt het niet om in te loggen? Wat vervelend! Dit kan meerdere oorzaken hebben, zoals:
1. U hebt nog geen account – in dat geval kunt u een account aanmaken door te klikken op “Vraag een account aan” op de inlogpagina van de webshop. Lukt dit niet? Dan dient u een account aan te laten maken door onze Service & Support afdeling. Neem contact met ons op via info@ftgroup.nl of bel naar 088-5054666.
2. Het kan zijn dat u het verkeerde wachtwoord of e-mailadres hebt ingevuld – probeer het daarom nog eens, of vraag een nieuw wachtwoord aan. Mocht het nog steeds niet lukken, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze Service en Support afdeling.
Indien u nog geen account heeft, kunt u deze aanvragen door te klikken op “Vraag een account aan” op de inlogpagina van de webshop. Lukt dit niet? Dan dient u contact op te nemen met onze Service & Support afdeling om een account aan te maken. Als u al een account heeft, kunt u proberen een nieuw wachtwoord aan te vragen. Mocht dit niet lukken, neem dan gerust contact op met onze Service & Support afdeling via info@ftgroup.nl of bel naar 088-5054666.
Uw wachtwoord vergeten? Geen probleem! Via het inlogscherm op de webshop kunt u klikken op “Wachtwoord vergeten“. Op deze manier kunt u een nieuw wachtwoord instellen.
Ja, u kunt uw wachtwoord aanpassen via het inlogscherm op de webshop, door te klikken op “Wachtwoord vergeten”. Op deze manier kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen.
Bestellen en verzending
In overleg is er veel mogelijk. Neem contact op met onze Service & Support afdeling om de mogelijkheden te bespreken via info@ftgroup.nl of bel naar 088-5054666.
Jazeker, de webshop is ook geschikt voor gebruik op een smartphone of tablet. Zo plaatst u gemakkelijk uw bestelling waar u ook bent.
Ja, zonder account kunt u geen bestelling plaatsen. U kunt een account aanvragen door te klikken op “Vraag een account aan” op de inlogpagina van de webshop. Lukt dit niet? Neem dan gerust contact op met onze Service & Support afdeling via info@ftgroup.nl of bel naar 088-5054666.
Wat vervelend, onze excuses. Door drukte of onvoorziene omstandigheden kan dit natuurlijk een keer gebeuren. Neem voor meer informatie contact op met onze Service & Support afdeling, zodat dit kan worden uitgezocht. Dit kan via info@ftgroup.nl of bel naar 088-5054666.
U kunt uw bestelling op locatie ontvangen of afhalen in ons magazijn in Apeldoorn.
Ja, bij bestellingen vanaf €250,- wordt uw bestelling kosteloos verzonden (op onze kosten).
Voor bestellingen onder €150,- bedragen de verzendkosten €28,75. Voor bestellingen tussen de €150,- en €250,- bedragen de verzendkosten €18,30. Bij bestellingen vanaf €250,- zijn de verzendkosten voor onze rekening.
Nee, dat is helaas niet mogelijk.
Ja, dat is mogelijk op onze locatie in Apeldoorn. We verzoeken u echter om dit tenminste 1 uur van tevoren telefonisch bij ons te melden, zodat wij de voorbereidingen kunnen treffen en ervoor kunnen zorgen dat alles gereed staat voor uw komst.
Wij leveren in Nederland en België.
Ja, dat is geen probleem. Controleer echter voor de zekerheid of dit correct is ingevuld in uw account om onnodige fouten te voorkomen.
Leveringen vinden plaats van maandag tot en met vrijdag. In het weekend zijn wij gesloten. Leveringen rondom de feestdagen kunnen afwijken. Informeer uzelf hierover via info@ftgroup.nl of bel naar 088-5054666.
Onze leveringen vinden plaats tussen 08:00 en 17:00, tenzij er andere afspraken zijn gemaakt.
Voor het aanmaken van een bestellijst kunt u de volgende stappen ondernemen. Open een artikel in de webshop – onder de oranje knop ”In winkelwagen” vindt u een blauwe knop ”Voeg toe aan bestellijst”. Hier kunt u het artikel aan een van de bestaande lijsten toevoegen of een nieuwe lijst creëren. Het aanmaken van een bestellijst kan daarnaast ook onder het kopje ”Account”.
Neem contact op met onze Service & Support afdeling. Op deze manier kunnen wij de gewenste annulering/wijziging voor u doorvoeren. Neem contact met ons op via info@ftgroup.nl of bel naar 088-5054666.
Geen probleem, neem in dit geval zo snel mogelijk contact op met onze Service & Support afdeling. Op deze manier kunnen wij de nodige wijzigingen doorvoeren. Neem contact met ons op via info@ftgroup.nl of bel naar 088-5054666.
Ja, dat is mogelijk. Als u een nieuwe klant bent en voor het eerst een bestelling plaatst, is het echter wel nodig om de factuur vooraf te betalen.
U kunt uzelf registreren als klant door een account aan te maken via de knop “Vraag een account aan” op de inlogpagina van de webshop. Lukt dit niet? Neem dan gerust contact op met onze Service & Support afdeling via info@ftgroup.nl of bel naar 088-5054666.
Goede vraag: Wij leveren niet aan particulieren. Indien u een klein bedrijf met een geldig KVK-nummer bezit, kunt u na het aanmaken van een account wel bij ons bestellen.
Nee, helaas niet. Om bij ons te kunnen bestellen, moet u een account hebben. Voor het aanmaken van een account kunt u in de webshop, op het inlogscherm, rechtsboven op het oranje poppetje klikken. Hier kunt u klikken op “Vraag een account aan”. Mocht dit niet lukken, neem dan gerust contact op met onze Service & Support afdeling via info@ftgroup.nl of bel naar 088-5054666.
U kunt uw bestellingen alleen plaatsen via uw account in onze webshop of door een e-mail te sturen, maar hiervoor dient u al een account bij ons te hebben. Voor meer informatie of het bestellen van artikelen kunt u contact met ons opnemen via info@ftgroup.nl.
De acties zijn aanbiedingen met betrekking tot ons huidige assortiment. Outlet artikelen zijn afgeprijsd omdat deze uit ons assortiment gaan verdwijnen en niet terug keren.
Dit kan verschillende oorzaken hebben. In dit geval kunt u een e-mail sturen met een duidelijke productomschrijving naar onze Service & Support afdeling via info@ftgroup.nl.
In dit geval gaan wij de artikelen bestellen en plaatsen we deze in een backorder totdat we ze kunnen uitleveren.
Dit is geen probleem, maar houd er rekening mee dat de gemiddelde levertijd langer is, namelijk 8 tot 10 werkdagen. Zodra u uw bestelling heeft geplaatst en deze door ons is verwerkt, wordt het artikel besteld.
Ja, dat kan. Houd in dit geval wel rekening met een gemiddelde levertijd van 8 tot 10 werkdagen.
Wanneer u een artikel aanklikt en opent op de webshop, wordt onder de artikelomschrijving in het blauw aangegeven of het een voorraadartikel of een bestelartikel is.
Betalingen en facturatie
Dit kunt u allemaal inzien in uw eigen “Mijn FTG”-omgeving. Heeft u vragen over “Mijn FTG”? Neem dan een kijkje op: https://facilitytradegroup.nl/uw-webportaal-mijnftg/ of neem contact op met onze Service & Support afdeling via info@ftgroup.nl of bel naar 088-5054666.
Wat vervelend. In dit geval kunt u eerst uw spamfolder controleren. Als de bevestiging hier ook niet in staat en de bestelling is meer dan 24 uur geleden geplaatst, neem dan gerust contact op met onze Service & Support afdeling via info@ftgroup.nl of bel naar 088-5054666.
Wanneer de bestelling is verwerkt door onze order entry, ontvangt u een orderbevestiging via e-mail.
Wij sturen geen bevestiging met betrekking tot het ontvangen van de betaling. Bij twijfel kunt u altijd contact opnemen met onze Finance afdeling via debiteuren@ftgroup.nl of bel naar 088-5054666.
Bij ons kunt u betalen per factuur of via automatische incasso.
Retouren en garantie
Indien dit artikel op de pakbon in de kolom ‘backorder’ staat, betekent dit dat het artikel nog niet op voorraad was en op een later moment nageleverd zal worden. Als dit artikel op de pakbon in de kolom ‘aantal deze levering’ staat maar er niet bij zit, kan dit per e-mail worden gemeld onder vermelding van het betreffende ordernummer. U kunt een e-mail sturen naar info@ftgroup.nl, en wij zullen het probleem zo snel mogelijk proberen op te lossen.
Indien het artikel ongebruikt is, in de originele verpakking zit en niet langer dan 1 week geleden besteld is, kunnen wij dit omruilen voor een ander artikel. Deze melding dient per e-mail te worden gedaan onder vermelding van het betreffende ordernummer. Dit geldt alleen voor voorraadartikelen. U kunt de ruilaanvraag indienen via info@ftgroup.nl.
Dit is vervelend, onze excuses! Voor het aanvragen van een retour kunt u contact opnemen met onze Service & Support afdeling via info@ftgroup.nl of bel naar 088-5054666.
Ja, dit is mogelijk. Hiervoor geldt dezelfde werkwijze als bij een volledige retourmelding: Een retouraanvraag dient altijd per e-mail te worden gedaan onder vermelding van het betreffende ordernummer, de te retourneren artikelen en de reden van het retourneren. Voor meer informatie kunt u artikel 12 van onze algemene voorwaarden raadplegen. U kunt een e-mail sturen naar info@ftgroup.nl.
Een retouraanvraag dient altijd per e-mail te worden gedaan onder vermelding van het betreffende ordernummer en de reden van het retourneren. Voor meer informatie kunt u artikel 12 van onze algemene voorwaarden raadplegen. U kunt een e-mail sturen naar info@ftgroup.nl.
Na de verkoop van machines en werkwagens biedt Facility Trade Group de mogelijkheid tot een Best Service contract. Met dit contract sluit u een ‘abonnement’ af voor het periodieke onderhoud van uw machine/werkwagen. Klik hier voor onze onderhoudsmogelijkheden. Als de machine/werkwagen niet meer goed functioneert in de huidige staat, bieden wij ook Refurbished Services. Hierbij maken wij de machine/werkwagen weer zo goed als nieuw, zodat deze opnieuw kan worden ingezet. Voor onze Refurbished Services kunt u hier klikken.
Dit is zeker mogelijk. Bij Facility Trade Group hebben we onze eigen technische service die dergelijke kwesties behandelt. Meld uw storing hier en onze collega’s van de technische service nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Op de elektrische apparaten zit doorgaans een garantieperiode van 1 jaar. Voor meer informatie over garantie, bijvoorbeeld op grote reinigingsmachines en robots, neem gerust contact op met onze Service & Support afdeling via info@ftgroup.nl of bel naar 088-5054666.
Wij doen onze uiterste best om onze webshop up-to-date te houden. Echter kan het voorkomen dat een product door de loop der jaren iets veranderd. Om deze reden kunnen er geen rechten worden ontleend aan productfoto’s.
Er zijn artikelen die niet geretourneerd kunnen worden, zoals speciaal voor een locatie bestelde artikelen en bedrukte/gepersonaliseerde artikelen. Lees hierover ook de informatie onder het onderwerp ”Ruilen”.
U kunt eenvoudig een opmerking indienen via uw “Mijn FTG” account. Hiervoor kunt u klikken op het kopje “Mijn verzoek of klacht”.
U kunt eenvoudig een klacht indienen via uw “Mijn FTG” account. Hiervoor kunt u klikken op het kopje “Mijn verzoek of klacht”.
Assortiment en prijzen
Wat leuk! Voor het bespreken van de mogelijkheden kunt u contact opnemen met onze marketingafdeling via communicatie@ftgroup.nl of bel naar 088-5054666.
Prijsafspraken zijn alleen zichtbaar wanneer u bent ingelogd. Als u niet bent ingelogd, ziet u de brutoprijzen. Hierdoor kunnen er verschillen zijn tussen uw eigen afgesproken prijzen en de prijzen in de webshop.
Ja, wanneer u bent ingelogd en u heeft een prijsafspraak voor bepaalde producten, zult u deze prijzen zien in de webshop.
De getoonde prijzen in onze webshop zijn exclusief BTW.
Ja, dit is mogelijk. Er zal echter altijd een afnameverplichting worden vastgesteld. Voor de mogelijkheden kunt u gerust contact opnemen met onze Service en Support afdeling via info@ftgroup.nl of bel naar 088-5054666.
Wij zijn een onafhankelijke groothandel gespecialiseerd in facilitaire voorzieningen en non-food horecaproducten. Met ons uitgebreide assortiment worden wij ook wel een One Stop Shop genoemd. Wij bieden reinigingsmiddelen, materialen, machines en systemen, hygiënische voorzieningen, en non-food horecaproducten zoals bestek, keukenapparatuur, tafelaankleding, en nog veel meer.
Duurzaamheid
We bezitten de ISO 14001 en ISO 9001 -certificaten en zijn aangesloten bij het MVO-register, het vooraanstaande platform waar bedrijven (leveranciers) hun inkoopprestaties tonen aan hun opdrachtgevers (inkopers). Bekijk al onze certificaten hier.
Met het oog op duurzaamheid ondernemen wij verschillende activiteiten om bij te dragen aan een beter milieu. We hergebruiken kartonnen dozen en streven ernaar bestellingen zo efficiënt mogelijk te combineren, zodat er met volle vrachten wordt gereden. Daarnaast nemen we diverse maatregelen op het gebied van Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) en bieden we duurzame producten/diensten aan in ons assortiment.
Werken bij
Ja, wij bieden regelmatig stageplekken aan. Klik hier voor openstaande vacatures.
Geïnteresseerd in werken bij Facility Trade Group? Dat is leuk! Solliciteer dan direct door een e-mail met uw CV en motivatie te sturen naar hrm@ftgroup.nl. Acquisitie naar aanleiding van vacatures wordt niet op prijs gesteld.
Geïnteresseerd in werken bij Facility Trade Group? Dat is leuk! Bekijk hier onze openstaande vacatures.
Algemene vragen en ondersteuning
U kunt contact met ons opnemen via e-mail op info@ftgroup.nl of telefonisch op 088-5054666.
In de laatst ontvangen nieuwsbrief kunt u boven- en onderin de e-mail klikken op “afmelden”. Op deze manier kunt u uw afmelding registreren en zult u niet langer onze nieuwsbrieven ontvangen.
Wij leveren voornamelijk aan de volgende branches: schoonmaak, horeca, zorg, industrie, kantoren en onderwijsinstellingen.
Dit is uiteraard mogelijk. Neem hiervoor gerust contact op met onze Service & Support afdeling via info@ftgroup.nl of bel naar 088-5054666.
Cookies zijn kleine tekst bestanden die door de beheerder van een website op het apparaat van een bezoeker worden geplaatst, zoals op een computer, laptop, smartphone of tablet. Ze stellen de beheerder in staat informatie te verzamelen of op te slaan over het bezoek aan de website of over het apparaat van de bezoeker.
Als u bij ons heeft besteld, staat u in ons klantensysteem. Wij gaan uiterst zorgvuldig om met uw gegevens, conform de AVG-privacywetgeving. Daarnaast, indien u hiermee akkoord bent gegaan, zullen wij uw contactgegevens gebruiken voor het versturen van periodieke nieuwsbrieven.
Wij zijn bereikbaar tussen 08:00 en 17:00 op maandag tot en met vrijdag.
Nee, deze functie bieden wij op dit moment niet aan. Voor verdere vragen adviseren wij om de rest van de FAQ te raadplegen; wellicht staat uw vraag hier tussen. Als dit niet het geval is, neem dan gerust contact op met onze Service & Support afdeling via info@ftgroup.nl of bel naar 088-5054666.
Indien u zich wilt aanmelden voor de nieuwsbrief, kunt u dit aangeven bij onze Service & Support afdeling. Zij kunnen u in het systeem verwerken, zodat u op de hoogte blijft van leuke nieuwtjes, acties en belangrijke informatie. Voor het aanmelden voor de nieuwsbrief kunt u een e-mail sturen naar info@ftgroup.nl of bellen naar 088-5054666.
Wij werken met veel verschillende en bekende merken, waaronder Diversey, Tork, Wecoline, MTS, Nilfisk, Numatic, Vileda, EMGA, Wegter, Paardekooper, Stylepoint, etc. Als onafhankelijke groothandel hebben wij echter ook de mogelijkheid producten van andere merken aan te bieden. Zo zijn wij in staat altijd een passende oplossing te bieden voor uw unieke situatie.
Indien u nog geen klant bij ons bent, kunt u een account aanvragen door te klikken op “Vraag een account aan” op de inlogpagina van de webshop. Lukt dit niet? Neem dan gerust contact op met onze Service & Support afdeling via info@ftgroup.nl of bel naar 088-5054666.
Op onze website: www.facilitytradegroup.nl – vindt u onderaan de pagina in de voettekst de algemene voorwaarden.
Andere vragen
Staat uw vraag er niet tussen? Voor overige vragen kunt u contact opnemen met onze Service & Support afdeling via info@ftgroup.nl of bellen naar 088-5054666.
Geen antwoord kunnen vinden op uw vraag?
Neem dan gerust contact op met onze Service & Support afdeling.