“Bestellen van non-foodproducten is eenvoudig onder één dak met een uitgebreid assortiment. Als iets niet beschikbaar is, wordt het voor ons besteld.” – August Rühl, Proeflokaal ’t Blauwe Theehuis
Elke horecaonderneming heeft behoefte aan non-food horecaproducten, of het nu gaat om het bereiden, serveren of presenteren van gerechten en dranken in welke vorm dan ook. Dit geldt ook voor proeflokaal ’t Blauwe Theehuis.
Proeflokaal ‘t Blauwe Theehuis
Proeflokaal ’t Blauwe Theehuis, gelegen in het hart van het Vondelpark, is een populaire plek voor zowel lokale bewoners als toeristen. Met een zonovergoten terras biedt deze horeca onderneming een gevarieerd menu met onder andere koffie, broodjes, pizza’s en snacks, evenals een selectie vers getapte bieren van Brouwerij ’t IJ. Naast eten en drinken kunnen bezoekers ook genieten van activiteiten zoals jeu de boulen en tafeltennis. De locatie staat bekend om zijn bruisende sfeer en is ideaal om samen te komen met vrienden. Proeflokaal ’t Blauwe Theehuis is een gewaardeerde plek voor ontspanning en gezelligheid in Amsterdam.
De samenwerking tussen ‘t Blauwe Theehuis en Facility Trade Group
Proeflokaal ’t Blauwe Theehuis is al vele jaren een loyale klant van Facility Trade Group. Ze bestellen regelmatig gepersonaliseerde producten, zoals bedrukte servetten en bestekzakjes. August Rühl van ’t Blauwe Theehuis benadrukt zijn positieve indruk van het assortiment en de diensten van Facility Trade Group: “Het is fijn om al onze non-food horecaproducten bij één leverancier te kunnen bestellen. Het bestelproces is eenvoudig en er zijn tal van duurzame alternatieven beschikbaar.” Dit laatste aspect is van bijzonder belang voor ’t Blauwe Theehuis, omdat ze streven naar minimalisering van hun plasticgebruik. Dit sluit ook nauw aan bij de focus van Facility Trade Group, vooral met het oog op de nieuwe SUP-wetgeving. Rühl merkt ook op dat hij het assortiment zeer compleet vindt en voegt eraan toe: “Als we een product nodig hebben dat niet beschikbaar is, wordt het alsnog voor ons besteld. Bovendien, wanneer we een ongebruikelijke bestelling plaatsen, kunnen we gewoon even bellen en worden we direct geholpen.” Verder is Rühl tevreden over de bereikbaarheid van Facility Trade Group: “We kunnen altijd telefonisch terecht voor vragen, en we hebben een vast aanspreekpunt. Ook het bestelproces verloopt vlot. Via het overzichtelijke web portaal hebben we inzicht in onze facturen en kunnen we onze bestellijst eenvoudig invullen. Binnen twee dagen hebben we de producten in huis.”
Voorraad ondersteuning
Facility Trade Group verzorgt niet alleen de levering van producten, maar neemt ook deels de verantwoordelijkheid voor het beheren van de voorraad, inclusief de gepersonaliseerde bestekzakjes en servetten. Hierdoor worden de benodigde producten op tijd naar ’t Blauwe Theehuis verzonden, waardoor zij zich geen zorgen hoeven te maken over opslag. Rühl benadrukt: ‘’Dit scheel heel veel opslag en zo weten we zeker dat we nooit zonder komen te zitten, we zijn heel blij met deze samenwerking.’’