Accountbeheer
Heeft u een vraag over een factuur? Neem dan gerust contact op met onze Finance afdeling via debiteuren@ftgroup.nl of bel naar 088-5054666.
Als u bent ingelogd op uw account in de webshop, kunt u eenvoudig uw facturen inzien door te klikken op het kopje “Mijn Facturen”.
Als u bent ingelogd op uw account in de webshop, kunt u eenvoudig uw bestelhistorie inzien door te klikken op het kopje “Mijn Orderhistorie”.
Het toevoegen van meerdere adressen aan uw account kunt u helaas niet zelf doen. Hiervoor kunt u contact opnemen met onze Service & Support afdeling. U kunt ons bereiken via info@ftgroup.nl of bel naar 088-5054666.
Wilt u uw accountgegevens aanpassen? Helaas kunt u dit niet zelf doen. Voor het aanpassen van accountgegevens kunt u contact opnemen met onze Service & Support afdeling via info@ftgroup.nl of bel naar 088-5054666.
Het aanmaken van een account heeft vele voordelen. Zo kunt u niet alleen eenvoudig uw bestellingen bij ons plaatsen, maar heeft u ook een overzicht van al uw (bestel)gegevens op één centrale plek.
Ja, om bij ons een bestelling te kunnen plaatsen, moet u eerst een account hebben. U kunt deze aanvragen door te klikken op “Vraag een account aan” op de inlogpagina van de webshop. Lukt dit niet? Neem dan gerust contact op met onze Service & Support afdeling via info@ftgroup.nl of bel naar 088-5054666.
U kunt eenvoudig een account aanmaken door te klikken op “Vraag een account aan” op de inlogpagina van de webshop. Lukt dit niet? Neem dan gerust contact op met onze Service & Support afdeling via info@ftgroup.nl of bel naar 088-5054666.
U kunt inloggen op de webshop als volgt: Ga eerst naar de webshop door te klikken op het oranje winkelwagenicoon rechtsboven in uw scherm. Hierdoor wordt een nieuw tabblad geopend met de webshop. Vervolgens kunt u inloggen door te klikken op het oranje poppetje-icoon rechtsboven in het scherm.
Lukt het niet om in te loggen? Wat vervelend! Dit kan meerdere oorzaken hebben, zoals:
1. U hebt nog geen account – in dat geval kunt u een account aanmaken door te klikken op “Vraag een account aan” op de inlogpagina van de webshop. Lukt dit niet? Dan dient u een account aan te laten maken door onze Service & Support afdeling. Neem contact met ons op via info@ftgroup.nl of bel naar 088-5054666.
2. Het kan zijn dat u het verkeerde wachtwoord of e-mailadres hebt ingevuld – probeer het daarom nog eens, of vraag een nieuw wachtwoord aan. Mocht het nog steeds niet lukken, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze Service en Support afdeling.
Indien u nog geen account heeft, kunt u deze aanvragen door te klikken op “Vraag een account aan” op de inlogpagina van de webshop. Lukt dit niet? Dan dient u contact op te nemen met onze Service & Support afdeling om een account aan te maken. Als u al een account heeft, kunt u proberen een nieuw wachtwoord aan te vragen. Mocht dit niet lukken, neem dan gerust contact op met onze Service & Support afdeling via info@ftgroup.nl of bel naar 088-5054666.
Uw wachtwoord vergeten? Geen probleem! Via het inlogscherm op de webshop kunt u klikken op “Wachtwoord vergeten“. Op deze manier kunt u een nieuw wachtwoord instellen.
Ja, u kunt uw wachtwoord aanpassen via het inlogscherm op de webshop, door te klikken op “Wachtwoord vergeten”. Op deze manier kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen.

Geen antwoord kunnen vinden op uw vraag?
Neem dan gerust contact op met onze Service & Support afdeling.