Zoek op categorie
Bestellen en verzending

In overleg is er veel mogelijk. Neem contact op met onze Service & Support afdeling om de mogelijkheden te bespreken via info@ftgroup.nl of bel naar 088-5054666.

Jazeker, de webshop is ook geschikt voor gebruik op een smartphone of tablet. Zo plaatst u gemakkelijk uw bestelling waar u ook bent.

Ja, zonder account kunt u geen bestelling plaatsen. U kunt een account aanvragen door te klikken op “Vraag een account aan” op de inlogpagina van de webshop. Lukt dit niet? Neem dan gerust contact op met onze Service & Support afdeling via info@ftgroup.nl of bel naar 088-5054666.

Wat vervelend, onze excuses. Door drukte of onvoorziene omstandigheden kan dit natuurlijk een keer gebeuren. Neem voor meer informatie contact op met onze Service & Support afdeling, zodat dit kan worden uitgezocht. Dit kan via info@ftgroup.nl of bel naar 088-5054666.

U kunt uw bestelling op locatie ontvangen of afhalen in ons magazijn in Apeldoorn.

Ja, bij bestellingen vanaf €250,- wordt uw bestelling kosteloos verzonden (op onze kosten).

Voor bestellingen onder €150,- bedragen de verzendkosten €28,75. Voor bestellingen tussen de €150,- en €250,- bedragen de verzendkosten €18,30. Bij bestellingen vanaf €250,- zijn de verzendkosten voor onze rekening.

Nee, dat is helaas niet mogelijk.

Ja, dat is mogelijk op onze locatie in Apeldoorn. We verzoeken u echter om dit tenminste 1 uur van tevoren telefonisch bij ons te melden, zodat wij de voorbereidingen kunnen treffen en ervoor kunnen zorgen dat alles gereed staat voor uw komst.

Wij leveren in Nederland en België.

Ja, dat is geen probleem. Controleer echter voor de zekerheid of dit correct is ingevuld in uw account om onnodige fouten te voorkomen.

Leveringen vinden plaats van maandag tot en met vrijdag. In het weekend zijn wij gesloten. Leveringen rondom de feestdagen kunnen afwijken. Informeer uzelf hierover via info@ftgroup.nl of bel naar 088-5054666.

Onze leveringen vinden plaats tussen 08:00 en 17:00, tenzij er andere afspraken zijn gemaakt.

Voor het aanmaken van een bestellijst kunt u de volgende stappen ondernemen. Open een artikel in de webshop – onder de oranje knop ”In winkelwagen” vindt u een blauwe knop ”Voeg toe aan bestellijst”. Hier kunt u het artikel aan een van de bestaande lijsten toevoegen of een nieuwe lijst creëren. Het aanmaken van een bestellijst kan daarnaast ook onder het kopje ”Account”.

Neem contact op met onze Service & Support afdeling. Op deze manier kunnen wij de gewenste annulering/wijziging voor u doorvoeren. Neem contact met ons op via info@ftgroup.nl of bel naar 088-5054666.

Geen probleem, neem in dit geval zo snel mogelijk contact op met onze Service & Support afdeling. Op deze manier kunnen wij de nodige wijzigingen doorvoeren. Neem contact met ons op via info@ftgroup.nl of bel naar 088-5054666.

Ja, dat is mogelijk. Als u een nieuwe klant bent en voor het eerst een bestelling plaatst, is het echter wel nodig om de factuur vooraf te betalen.

U kunt uzelf registreren als klant door een account aan te maken via de knop “Vraag een account aan” op de inlogpagina van de webshop. Lukt dit niet? Neem dan gerust contact op met onze Service & Support afdeling via info@ftgroup.nl of bel naar 088-5054666.

Goede vraag: Wij leveren niet aan particulieren. Indien u een klein bedrijf met een geldig KVK-nummer bezit, kunt u na het aanmaken van een account wel bij ons bestellen.

Nee, helaas niet. Om bij ons te kunnen bestellen, moet u een account hebben. Voor het aanmaken van een account kunt u in de webshop, op het inlogscherm, rechtsboven op het oranje poppetje klikken. Hier kunt u klikken op “Vraag een account aan”. Mocht dit niet lukken, neem dan gerust contact op met onze Service & Support afdeling via info@ftgroup.nl of bel naar 088-5054666.

U kunt uw bestellingen alleen plaatsen via uw account in onze webshop of door een e-mail te sturen, maar hiervoor dient u al een account bij ons te hebben. Voor meer informatie of het bestellen van artikelen kunt u contact met ons opnemen via info@ftgroup.nl.

De acties zijn aanbiedingen met betrekking tot ons huidige assortiment. Outlet artikelen zijn afgeprijsd omdat deze uit ons assortiment gaan verdwijnen en niet terug keren.

Dit kan verschillende oorzaken hebben. In dit geval kunt u een e-mail sturen met een duidelijke productomschrijving naar onze Service & Support afdeling via info@ftgroup.nl.

In dit geval gaan wij de artikelen bestellen en plaatsen we deze in een backorder totdat we ze kunnen uitleveren.

Dit is geen probleem, maar houd er rekening mee dat de gemiddelde levertijd langer is, namelijk 8 tot 10 werkdagen. Zodra u uw bestelling heeft geplaatst en deze door ons is verwerkt, wordt het artikel besteld.

Ja, dat kan. Houd in dit geval wel rekening met een gemiddelde levertijd van 8 tot 10 werkdagen.

Wanneer u een artikel aanklikt en opent op de webshop, wordt onder de artikelomschrijving in het blauw aangegeven of het een voorraadartikel of een bestelartikel is.

Contact blok optie 1 Schoonmaak_Hygiene (1)
Professioneel advies

Geen antwoord kunnen vinden op uw vraag?

Neem dan gerust contact op met onze Service & Support afdeling.

 

Service & Support_ Stephen Takken
Stephen Takken
Teamleider Service & Support
Advies aanvragen