Zoek op categorie
Retouren en garantie

Indien dit artikel op de pakbon in de kolom ‘backorder’ staat, betekent dit dat het artikel nog niet op voorraad was en op een later moment nageleverd zal worden. Als dit artikel op de pakbon in de kolom ‘aantal deze levering’ staat maar er niet bij zit, kan dit per e-mail worden gemeld onder vermelding van het betreffende ordernummer. U kunt een e-mail sturen naar info@ftgroup.nl, en wij zullen het probleem zo snel mogelijk proberen op te lossen.

Indien het artikel ongebruikt is, in de originele verpakking zit en niet langer dan 1 week geleden besteld is, kunnen wij dit omruilen voor een ander artikel. Deze melding dient per e-mail te worden gedaan onder vermelding van het betreffende ordernummer. Dit geldt alleen voor voorraadartikelen. U kunt de ruilaanvraag indienen via info@ftgroup.nl.

Dit is vervelend, onze excuses! Voor het aanvragen van een retour kunt u contact opnemen met onze Service & Support afdeling via info@ftgroup.nl of bel naar 088-5054666.

Ja, dit is mogelijk. Hiervoor geldt dezelfde werkwijze als bij een volledige retourmelding: Een retouraanvraag dient altijd per e-mail te worden gedaan onder vermelding van het betreffende ordernummer, de te retourneren artikelen en de reden van het retourneren. Voor meer informatie kunt u artikel 12 van onze algemene voorwaarden raadplegen. U kunt een e-mail sturen naar info@ftgroup.nl.

Een retouraanvraag dient altijd per e-mail te worden gedaan onder vermelding van het betreffende ordernummer en de reden van het retourneren. Voor meer informatie kunt u artikel 12 van onze algemene voorwaarden raadplegen. U kunt een e-mail sturen naar info@ftgroup.nl.

Na de verkoop van machines en werkwagens biedt Facility Trade Group de mogelijkheid tot een Best Service contract. Met dit contract sluit u een ‘abonnement’ af voor het periodieke onderhoud van uw machine/werkwagen. Klik hier voor onze onderhoudsmogelijkheden. Als de machine/werkwagen niet meer goed functioneert in de huidige staat, bieden wij ook Refurbished Services. Hierbij maken wij de machine/werkwagen weer zo goed als nieuw, zodat deze opnieuw kan worden ingezet. Voor onze Refurbished Services kunt u hier klikken.

Dit is zeker mogelijk. Bij Facility Trade Group hebben we onze eigen technische service die dergelijke kwesties behandelt. Meld uw storing hier en onze collega’s van de technische service nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Op de elektrische apparaten zit doorgaans een garantieperiode van 1 jaar. Voor meer informatie over garantie, bijvoorbeeld op grote reinigingsmachines en robots, neem gerust contact op met onze Service & Support afdeling via info@ftgroup.nl of bel naar 088-5054666.

Wij doen onze uiterste best om onze webshop up-to-date te houden. Echter kan het voorkomen dat een product door de loop der jaren iets veranderd. Om deze reden kunnen er geen rechten worden ontleend aan productfoto’s.

Er zijn artikelen die niet geretourneerd kunnen worden, zoals speciaal voor een locatie bestelde artikelen en bedrukte/gepersonaliseerde artikelen. Lees hierover ook de informatie onder het onderwerp ”Ruilen”.

U kunt eenvoudig een opmerking indienen via uw “Mijn FTG” account. Hiervoor kunt u klikken op het kopje “Mijn verzoek of klacht”.

U kunt eenvoudig een klacht indienen via uw “Mijn FTG” account. Hiervoor kunt u klikken op het kopje “Mijn verzoek of klacht”.

Contact blok optie 1 Schoonmaak_Hygiene (1)
Professioneel advies

Geen antwoord kunnen vinden op uw vraag?

Neem dan gerust contact op met onze Service & Support afdeling.

 

Service & Support_ Stephen Takken
Stephen Takken
Teamleider Service & Support
Advies aanvragen